fredag, august 10, 2007

BumpTop og Ted.com

Bloggen har stået lidt stille i et stykke tid så nu må det vidst være på tide at der sker lidt på den front igen. Jeg blev noget imponeret da jeg så en præsentation af Bumptop så jeg synes da også at du lige skulle have en chance for at se den. Det jeg blev imponeret over var den åbenlyst intuitive måde at anvende desktoppen på. Jeg ved godt at Vista er kommet på gaden men den nye feature med at kunne bladre mellem åbne programmer i en 3D-karussel synes jeg nu ikke er banebrydende og genial. Det er ny suppe kogt på gamle ben. Men behøver det at være sådan ?
Bumptop er et udmærket bud på nytænkning indenfor desktop-miljøer - skulle du ligge inde med links til flere bud så er du velkommen til at poste dem som kommentarer evt. med en lille beskrivelse vedhæftet.

Jeg så præsentationen ovre på Ted.com - et site som jeg kun kan anbefale dig at kigge forbi. Der er masser af korte videoforedrag omkring alskens emner. Selv kigger jeg mest i "teknikafdelingen" og har fået meget god og interessant viden der.

Her får du lige et link til en video på YouTube der viser lidt flere af BumpTop´s muligheder.

Ingen kommentarer: